aborygen aborygen
560
BLOG

Zostałem WYRÓŻNIONY !!!!

aborygen aborygen Kultura Obserwuj notkę 8

Znalazłem się w doborowym gronie, jako jeden z niewielu "sekciarzy" co to zamach promują.

                                                   Ja - zwykły aborygen !!!!!

 

                                           Panie i Panowie

 

zostać sklasyfikowanym wraz z Wami jest dla mnie HONOREM !

 

 I to na dość wysokim , czternastym , a więc punktowanym miejscu!

         W gronie takich tuzów jak:

(....)

        6.   REXTURBO -              użytkownik salonu 24 .

7.   FREE YOUR MIND -   użytkownik salonu 24.
 
8. GODZIEMBA            - użytkownik  salonu 24 .

9.Rafał A. Ziemkiewicz  - znany bloger portalu  salon 24

10. DODAM użytkownik salnu 24

11..maud - użytkownik Salonu 24

12. Kisiel  -  uzytkownik Salonu 24

13.gw1990 - uzytkownk Salonu 24

14.aborygen-użytkownik salonu 24

 15.  bushido - uzytkownik salonu 24 pl

16.Aleksande Ścios  uzytkownik salonu 24

17. Gazeta Polska  - klakier Sakiewicza..

18   poldek użytkownik salonu 24..

19.  AlfaOmega -użytkownik  salonu 24

20. intheclouds- użytkownik salonu 24

21 Ludwig Dorn  użytkownik salonu 24  były marszałek sejmu...

22. MARTYNKA uzytkownik  salonu 24

23. ndb2010 użytkownik salonu..

24. Marek Dąbrowski użytkownik salonu 24

25. Krzysztof Kotowski - były dziennikarz, 14 lat w zawodzie, wolny strzelec ponad 10 lat pseudonim na salonie 24 .pl  KOTEUSZ.

 

 Oczywiście, być klasyfikowanym przez osobnika, marnej postury intelektualnej aspirującego do ksywkiKajzer ( zgodnie z oryginałem  na czerwono - gdyz tą czerwienią  jest  on przesiaknięty)  nie jest moim marzeniem.

 

 

Serdeczności

 

 

 

 

 

 

 


 

 

aborygen
O mnie aborygen

Czasami zdarza mi się myśleć Uploaded with <a target="_blank"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura