LordJim
LordJim
aborygen aborygen
2832
BLOG

PYKNIECIA ZŁEGO

aborygen aborygen Polityka Obserwuj notkę 171



  FYM zwrócił uwagę, (a pięknie to z wizualizował LordJim) na tzw  "PYNIĘCIA" na  ruskich nosnikach audio.

http://freeyourmind.salon24.pl/281024,dziwne-szpule-3


  Na szczeście odnalazłem. Odnalazłem "PYKNIĘCIE "   stworzone przez Polaków (jakich lub czyich).

Nie jesteśmy gorsi od sovietów.

"PYKNIĘCIE" (audio+video)  na POLSKIM przekazie,  z  rozmowy  Zespołu  z Panem Montażystą (link) http://www.polityczni.pl/smolensk,audio,51,5708.html



Dokładnie w 2godz,23min,55sek i jestem przekonany że LordJim wklei wizualizację "PYKNIĘCIA"



A że ciągnąłem to ze strony    http://www.polityczni.pl/smolensk,audio,51,5708.html   , która to strona  reklamuje się

jako strona przekazów "bez cięć" pytam  więc:  KTO MANIPULOWAŁ PRZY NAGRANIU ?

DOSTAWCA  NAGRANIA ( mniemam, ze "zaufany" człowiek ZESPOŁU), lub KTOŚ z AMINÓW strony - to chyba

nie jest trudne do ustalenia przez  WŁAŚCICIELI  strony.  Ciekaw jestem wyjaśnień.



 Czegóż to dowodzi. Chyba wszyscy wiemy ze w OKOLICACH (umownych) -"Katyń2010"  działaja SIŁY  ZŁEGO,

ingerujące w wiele urządzeń mechanicznych lub elektronicznych. Tak więc mamy  jakiegoś ZŁEGO DUCHA  i nie wiem czy nie pora na  EGZORCYZMY . Myślę że wskazane byłoby odprawienie "wyganiania złego"  wśród

najwyższych dostojników państwowych ,  jak równiez  swiadków DZIWNYCH zdarzeń.

A moze  zastosować w stosunku do w/w osób tzw próbę ognia i wody z okresu znanego nam z historii?


Ktoś jednak przycinał i po co? Czy jest to profesjonalna ingerencja w nagranie, czy też chamskie zagranie w stylu

'MAK".



Po za tym dlaczego wycięto wypowiedź  Wiśniewskiego dotycząca  udostępnienia przez niego nagrania.

Rodzi się pytanie :

Who's Who ?

Ps. Do Pana Antoniego Macierewicza-- Prosze BARDZO UWAŻAC na osoby w PANA  najbliższym otoczeniu

Serdeczności

aborygen
O mnie aborygen

Czasami zdarza mi się myśleć Uploaded with <a target="_blank"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka